Sunday, June 22, 2014

Love story #4849 [陳年 往事] "陳年往事一則 我係一個好鍾意群體活動既男仔 但無奈每次群體活動都冇我份 升中四果年分左班 記得開學果日, 數埋都冇5個係識既 仲要大部分人(大約80%)都係中三同班升上黎 佢地已經有哂圈子, 我根本係陌生人 不過亦都好彩佢地已經熟哂 所以我地班成日都hold到好多班會活動 記得有次攪班會活動,差唔多全班都返哂去玩 玩完直落去其中一個fd屋企打牌, 繼續high 玩完呢日. 我真係以為自己埋左堆 因為果時岩岩開學冇耐 我仲天真到以為自己真係識到一班新朋友 個幾禮拜後 有日上fb 見到有朋友 po左相 發現... 佢地原來早兩日有攪gathering 不過只係圍耐攪... 我都係事後先知\ 重點係.. 果10幾人入面 有一個係我識 佢仲係同我同班左三年. 然之後再一齊升上中四呢班 但係果次gathering 佢完全冇同我提過... 果日之後.. 唔知點解成個人down 哂 冇心機再打blog 返學好大壓力 完全唔想面對佢地. 覺得身邊既人愈黎愈陌生 同埋... 覺得自己完全比人 ignore 甚至 排斥.. 過左幾個月之後. 我都慢慢看淡呢件事 但係每次見到佢地po相, 我都會有啲心酸 [佢地gathering都好密, 平均都有一個月一次] 有時仲會有啲新面孔加入佢地既gathering 我都會成日係到ff , 究竟幾時佢地先會叫埋我一齊玩 三年高中, 果堆人前後攪過n 次gathering 其實我一直都好想同佢地一齊玩... 只可惜... 幾年後既今日, 睇返呢件事 都覺得自己好傻 其實. 大家有大家既圈子 我又唔係冇朋友 點解係要埋佢地堆姐... 不過 我都好想有機會 將自己本中學相簿 放滿哂.. 一張張 同佢地每次gathering 既合照... ... " From 馬料水大學 (CUHK) ================================= Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubmember 請按"Like" -> 按"Get notificiations" 緊貼 HKU Dry Club Updates 對抗Facebook進一步限制page reach

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment