Thursday, June 26, 2014

Love story #4932 [5年來的相處] "O1 Y/Y 我係 我們的第一個五年既樓主 其實1齊左5年 吾算好長 所以都吾係有乜專業經驗.. (同埋自己吾係所謂既LOVE EXPERT 平時都吾會好似有PLAN咁做D乜) 不過都同大家分享一下啦^^ 5年前 其實係我鐘意個男仔先既 都算做下主動 ADD下MSN 傾下計咁 由果日開始 我就開始寫日記 寫低我同佢每日發生左D乜小事.. 例如 寫低今日幾點撞到佢.. 佢主動MSN我 果D 但個習慣堅持左3個月 覺得好氣餒 (因為果陣時有3個女仔都鐘意佢=_= 好似鬥爭咁) 之後某日吾想再堅持 有日發脾氣 DUMP左本日記比佢 諗住 THATS ALL 但係竟然陰差陽錯之下 佢覺得好TOUCHING 咁就1齊左 UM 我覺得 鐘意一個人係要別出心裁咁做D野 等佢有D反應既.. 拍拖之後 大家平等 吾好以為女仔就大哂...又要人請食飯 包接送咁 因為男仔內心其實好脆弱 你對佢差 OR 玩佢 佢心內面1定係LAWLAW 亂 對段關係吾健康 只會令你變成一個不折一扣既死港女.. 我同男朋友都係好平等 AA制 就算VALENTINE'S DAY 我地都係去左食M記 個人覺得冇乜所謂 生日,特別日子就請對方食一餐 咁先(經)貴 有人會覺得你做得某某女朋友 1定要佢BRING你識哂佢既FD (無論係兄弟, 家人,COMMON FD) 總之佢同FD GATHER 你就最好去 CONFIRM 地位 UM 我自己就覺得咁樣 個男仔會好透吾到氣 同埋好多時間去見COMMON FD都係應酬下 想應完酬完就走 但帶埋女朋友去就怪怪地 吾知點好... 所以呢...我淨係同過佢班老友BBQ 1次 等佢既好朋友都知道你既存在 就OK 吾洗下下都1齊去 佢又玩得吾安心 又驚你悶親 UM 1段感情 有激情 有平淡 當相處耐左 都要KEEP住段感情 FRESH 例如 突然間接對於放學/放工/ 送D野咁 又或者整段VIDEO比佢SWEETSWEET下 我自己就鐘意 等佢放工放學 之後偷偷地放情信係佢個袋度.. 以上既內容都係個人分享 歡迎大家1齊傾下 :D 祝大家 HAPPY FRIDAY NIGHT " From 馬料水大學 (CUHK) #幸福小品, #勵志 ================================= Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubmember 請按"Like" -> 按"Get notifications" 緊貼 HKU Dry Club Updates 對抗Facebook進一步限制page reach

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment