Wednesday, June 25, 2014

Love story #4914 [犯賤] "F2 N/Y *有啲閃慎入* 我有一個好好超好好到爆既男朋友,佢好錫我就哂我照顧好多我生活上既事情,就黎可以訓練到我成為一個港女(雖然我會極力阻止此事發生) Eg 私隱密碼比哂我知,知我極無安全感就成日同我報告行蹤,知我係個醋罈就主動斷哂同女仔來往咁濟(我叫佢好朋友都要聯繫,咁佢就每次滙報番比我知or比我睇佢地講咗啲咩),佢番工好博,比其他人都做多成倍quote ,就係想賺多啲錢養我,佢有賺錢就成日想買我中意既野比我,我唔肯因為佢已經堅持要比食飯錢,仲有時偷偷地買低我中意既野比我,連八達通都想幫我入埋,我都覺得佢用太多係我身上唔好意思,除咗幫佢慳啲同偷偷放番錢入佢銀包,我有時會買番啲衫褲鞋襪比佢,但佢會話佢唔需要咁多叫我買自己野得啦,佢當我老婆咁養所以使錢係我到係正常咁話,佢有時會上我屋企煮飯比我同我媽咪食,會幫我修理屋企壞既野,我有一個月要每朝好早番學,佢都會勁早撘一個鐘車黎我屋企接我番學再自己hea一陣先番工,最重要既係,我想要佢,我開到口話ok,佢都只係會幫我or fake sex,又唔會要我幫番佢因為我唔中意,但唔肯真係有sex,因為佢覺得自己仲未比到幸福我,要保障我,個刻,我真係感動到死咗 拍咗十個月拖我地已經好認定對方係終身伴侶,其實除咗佢對我既好,我都好中意佢個人原本既所以野,包括缺點,所以我知我係好愛佢既,我地到今時今日都仲好sweet 見少一陣都想死 但無奈佢要番工,我就仲搵緊工,呢排個人無野做又開始亂諗,明知佢好錫我好專一,但我成日驚佢有一日察覺我已經離唔開佢就對我愈來愈差,有時會格硬發脾氣嚇佢(雖然我已佔上風),又驚自己唔夠靚唔夠瘦,有一日佢忽然見到個好靚好瘦既女仔會覺得人地好我好多,我其實唔算靚又小肥(165,129),成日諗點解自己可以有個咁好既男朋友,佢幾瘦既又高,因為知我中意大隻宜家練緊,但我成日覺得我唔夠瘦同佢行埋會好唔襯,是但係街到搵個女神都襯過我,自己又好唔開心 結果,我既厭食同暴食病又發作,絕對唔想比任何人知到,所以只係自己不斷掙扎墜入,有瘦到但係咁病,病又唔可以成日做到運動,又成日有少少壓力就暴食,例如搵工唔成,同男朋友一齊係街到時見到又瘦又靚既女仔,見到男朋友fb有個女仔fd樣唔錯等等,我都會暴食,另外我又係咁花錢買瘦身彥品喎護膚品,使哂啲零用錢,用咗都唔知有無效,唉再咁落去都唔係辦法... 明知自己有個咁好既男朋友應該要好開心咩都唔使煩,自己攞黎賤,都搞成咁,I can't help,預咗比人插:( 好長sorry for 1999:(" From 馬料水大學 (CUHK) #求意見 ================================= Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubmember 請按"Like" -> 按"Get notifications" 緊貼 HKU Dry Club Updates 對抗Facebook進一步限制page reach

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment