Wednesday, June 25, 2014

Love story #49__ [第二次初戀 #4 (完)] "2014 我地既第二年,我地大家既生日都冇得係正日一齊過,係有唔開心,但我知道你既莊務好忙,你願意百忙中抽空見我慶祝已經好滿足。 幾個月後,我開始覺得你既hall life令你對我變左,你唔再主動關心我,你每次開囗都講hall life既時候,其實我唔太明係咩黎,因為你地有既校園生活實在太精彩,所以我只會默默地聽你講,我聽得出你好enjoy,都好鐘意你依家既生活同新既圈子,而我只係一個係圈出面望住你,等你既一個旁人.. 慢慢我地既關係遠左,你亦更加沉醉係你既呵life,我曾經挽回你,我以為得左,因為你係我上機去義教前開完會趕黎機場見我一面,個日你冇訓二十個鐘,我好感動,你比左隻我送比你既公仔,上面有我繡既字,係你個名黎,你話呢三個星期望住公仔就會諗起你,個時個心更加安定。 係義教同stay behind既大半個月入面,我地每日都有keep contact, 咩都講一餐,好似入大學前既我地咁。 終於反黎香港,見反你好開心,我好想攬實你,不過我個人比較怕醜,咁耐以黎淨係主動攬過你一次。就係咁,我地好平淡咁過左一個星期,中間只見過一次。其實呢個星期我不斷諗,點解你好似變到唔重視我?點解咁多時間玩都唔可以同我見一面?好多疑惑同擔心。最後我決定要同你講清楚。 結果,你係咁Sorry,要我逼你先講同我唔可以再似以前咁開心相處,覺得你既hallmate一齊更快樂,我個心沉左,竟然將兩種關係比,而且令我地既關係退到冇可能反轉頭既地步.. 最後分開左,但我仍然希望佢可以改.. 不過,我地既生活已經唔會再重疊.. 多謝你地肯睇:) 講真係我真係抽離唔到.. 身心都好疲累.." From 九龍塘大學 (HKBU) #分手, #思念 ================================= Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubmember 請按"Like" -> 按"Get notifications" 緊貼 HKU Dry Club Updates 對抗Facebook進一步限制page reach

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment