Wednesday, June 18, 2014

長途挑逗 #14 - Storyteller 馬交文 天光,送過celia上車,我行去熟食中心食早餐。頭痛欲裂,做作地叫咗杯凍檸啡。 曾經有位中學師兄教路,話檸啡解酒一流。聽到嗰陣我不以為然,如今卻奉之為至理名言。飲咗一啖,又酸又苦,卻的確提神。 個人一醒,千百樣事物係腦入面盤旋。我似一隻迷路既蚊,不知就裏地飛入密室,為著出口而費煞思量。 密室邊度有出口嫁? 到底我係點樣踏入呢個死局,我都唔知。 celia既一句說話,時時係我耳邊徘徊:「其實,你唔使成日問我點解想飲酒,點解想唱K。好多野,根本就解釋唔到嫁啦。」但係我點樣解釋我既自私?去到呢度,呢場挑逗根本無出路,因為我已經比咗一個信息:我未可以行得更遠。有太多問題我解決唔到。可能celia唔介意行遠啲,甚至佢係鍾意我,但係任何關係,從來都係雙向既。我停低咗,呢段關係就再行唔到落去。 「唔叫野食呀文仔?」夥計笑笑口,我搖搖頭。 我連女都食唔落呀。 見到celia既whatsapp:「Back home now. You good?」 我無覆。 接著既一個禮拜,celia久唔久都會搵下我。 「you okay?」 「hey comeout tmr?」 「am not feeling well」 但係我都無乜點覆,直到celia又一次whatsapp我。 celia:「我下個禮拜行開一排。」 大吃一驚。 馬交文:「去邊?」 celia:「羅馬尼亞,intern。」 馬交文:「so sudden」 So sudden。 celia話會去兩個半月。我叫佢快啲預備。 celia:「會啦。今晚見下面?」 馬交文:「sure,but quite occupied ...wanna meet with my friends as well?」 Celia:「oh yea why not」 我知佢淨係想見我。但係,我唔想去到一個位,我同佢都唔知講乜好。我怕尷尬。 出到黎,見到A,B同埋C。我特登叫celia遲兩個鐘先黎。 如果你唔知佢地係邊個,佢地就係同我討論應唔應該溝女是否請客食飯嗰幾位仆街中同。毫無疑問地,我將我同celia呢個故事講比呢三位人兄聽。 A:「你當我地東方三博士呀?打電話問觀眾呀?」 馬交文:「當你地係智者先問姐。」 B:「一開始話Q咗你兩個有路啦。有食唔撚食,宜家瀨野啦,抵撚你死。」 C:「咁你宜家想點先文哥仔?四四六六拆掂佢啦。」 馬交文:「好坦白講,我唔想無咗佢。但係,唔通我同celia講「喂,我未預備好,但係我又唔想無咗你,不如繼續宜家咁啦」咁樣?邊有得flirt咁耐?」 C:「你都知你自私呢。」 B:「唔好搞到咁複雜啦,宜家你得兩條路行:一係一齊,一齊玩完。」 A:「或者你拖到佢番香港。不過,咁樣最麻煩。」 馬交文:「一齊仲麻煩啦。況且,我點知佢係咪想?我地一開始就係齋玩。」 C:「你唔好自己呃自己啦,個女仔肯咁樣陪你,你話係咪齋玩?話時話,要放手又好難既,佢條嚹咁深。不過呢,其實你係咪男人呢嫁,送到埋口都唔上?」 B:「定係其實你係鍾意佢,唔想傷害佢?你唔係鍾意佢,你就唔顧後果啦。不過,你諗清楚啲佢想點先啦。你一路話唔知人地點諗,都多尻餘既,唔鍾意你,同你做咁多野?」 再拖落去,對大家都辛苦。我知。偏偏B既一句令我明白,有啲野係心入面,我都知,但係我唔想面對。 電話一震,係celia。「I'm outside. Come pick me up?」



via HKU Dry Club http://ift.tt/1r7KD4W

No comments:

Post a Comment