Tuesday, August 19, 2014

Love story #5834 [歌詞、經歷、感覺] 以前聽歌,總係好簡單地聽個旋律,頂多就係聽埋啲歌詞壓唔壓韻。 但人大左之後,開始多左D經歷:明戀、拍拖、暗戀、暗戀失敗…… 聽歌詞既時候自自然然就好似「叮」一聲甘明白左啲歌詞講乜(或者係自以為明白左) ##阿牛 -陳奕迅 怎努力 都想不起 初戀怎會改變 情侶數字 我屈指一算大概知 奇怪卻是 每戀一次 震憾總逐漸變得越淺 令人動心 只得那次 人大左,可能有好多次戀愛,或者而家呢一段好動魄驚心,以致唔記得左以前果一段初戀。 人拍得愈多拖,可能學識既野更加多,知道點樣去氹女朋友、知道邊度係浪漫位……但係,呢啲野,做得愈多就愈係容易令人覺得「平淡」 商業化既社會,要同女友去食個allday breakfast,然後睇一場戲,再帶女友去agnes b食個tea 影張相上ig,仲要準備花,帶女友去ifc睇夜景。 但係呢一啲野,總係冇初戀果時同暗戀既女仔一齊去溫書、一齊去補習、一齊拎住個福喜麵包甘令人回味。 果一種青澀既感覺,我諗呢一世都唔會再有,除非,時光可以倒流,俾我可以有機會再同果個女仔來多一次。 試諗下,當你死果一刻,你還會記起你曾經有過既7段戀情嗎?我估:你應該連佢地咩名都唔會記得 但可以肯定既一樣野係:你一定記得第一次暗戀既女仔,你為佢做過既傻事、佢無心但你聽落好warm既一句關心說話、佢個樣……呢啲你一定記得 #人來人往-陳奕迅 閉起雙眼你最掛念誰 眼睛張開身邊竟是誰 #無人之境-陳奕迅 這個世界最壞罪名 叫太易動情 但我喜歡這罪名 …… 如若早三五年相見 何來內心交戰 我信與你繼續亂纏 難再有發展 但是我想跟你亂纏 到左死果陣,係你身邊果個係唔係真係你一生人中的最愛?我估,多數唔係。好多時候,人生中總係出現好多變數,令到人與人之間既關係出現差錯:當我未認識你,我就有左女朋友。當我認識你,發現你先係我最愛時,你卻會因為我有女朋友而消失係我朋友圈。timing,究竟造成左幾多呢類既遺憾?係唔係我太過容易對人動情,先至會有而家呢一個遺憾?如果係,祈求天父做十分鐘好人,俾我早三五年認識佢。如果唔係,我願意放棄一切去「跟你亂纏」。 有沒捱壞了身子 會為哪位披嫁衣 你有否掛念當天這 醜小子 今天看那段歷史 像褪色午夜殘片 笑話情節 此刻變窩心故事 現時大了 那種心跳難重演 極燦爛時光 一去難再遇上一次 真係冇錯。初戀、暗戀果一段刻骨銘心既感覺,一旦逝去,好難再來多一次。或者時間流水沖刷歲月幾十載後,呢一切都變得沒有那麼激情,但我知道,以前後生既時候,為左你,暗戀你,去諗笑話氹你笑、每日返學放學就係留意你既動向為既就係同你講句hi講句bye、每日就係留係你50米範圍為既就係希望隨時出現幫到你……呢一種,我諗已經普通O2+可以有既感覺,呢種感覺,只屬A0。呢種,係心跳回憶、係小學雞口中既:當你中意一個人見到佢個心就會bob bob甘跳。 唔知點解會有甘向左走向右走多感覺。 ====================================================== 我哋將會陸續放送不同入U資訊比各位新同學,不論你係唔係HKU嘅學生都請你哋Like我哋Facebook page HKU Dry Club 緊貼各大院校最新動態! 我哋嘅Freshman專頁,有齊你需要知嘅所有資料 ==> http://ift.tt/1uaqwqY 歡迎你向我哋訴說心底話,我哋嘅admin會親自回覆你 ==> http://ift.tt/1sIOKWB

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment