Saturday, August 30, 2014

OCamp story #5944 [ocamp 組女] O2, 非獸父。 兩個女朋友都keep到兩三年。 我今年就係組爸+莊員黎, 我地嗰組就有一個組女, 生得算pure嘅,平陰咁囉。 咁你問我, 我就真係覺得正常女仔一個, 唔active, 好懶, 唔chur得 , 完全yo 唔起,講句野都唔想理佢,仲要係耶青 , 唉。 呢啲咁subjective 嘅野, 我講完都可能有人會覺得我harsh。 佢呢啲人真係, 比我揀, 我一定唔會揀佢入組(p. s randomly selected) 話說, 呢排有好多人都講緊ocamp 點點點。 我做過兩次組爸一次組仔。 三次都通頂冇訓過, 你問我攰唔攰, 大佬, 你試下幾日唔訓啦。 我地玩ocamp 為左乜? 唔係要自chur, 係要享受ocamp 同組mate 一齊chur 嘅氣氛。你覺得跑hunt 好好玩咩? 我真係唔覺得好玩, 但係一齊跑, 一齊笑真係好開心。 你覺得通頂好健康咩? 我都唔覺架。 但同班fm 一齊傾下計, 玩下game, 真係好warm. fm冇去過ocamp, 可能覺得我地好傻。 但係都唔好咁早訓同咁唔chur得啦, 成日都十二點就訓,下下我地傾到朝早六七點, 之後你就起身問我地傾左啲咩。 其實, 你有冇尊重過我地?我地傾計,你就ignore 我地去訓教。 去ocamp 唔係唔比訓, 去ocamp 唔係要sm 自己, 但係你咁樣做,就預左miss 好多野。 唔chur 得, 真係唔好去ocamp. 可能會有人認為ocamp 唔比人訓嘅風氣要改改, 唔好咁樣chur fm. 唔chur 得嘅, 學咩人做大學生? 仲要擺個乖乖樣出黎, 心諗, 做咩姐你。入到大學啦, 又pure 又true, 講出黎都冇人信啦。 仲要係occupied, 扮咩清純? 真心想講一句, 想扮乖, 就真係唔好報ocamp. 如果真係好乖, 更加唔好報, 好多ocamp 都唔岩你。 利申: 冇色情意味game嘅健康ocamp. 利申: 仲同緊上年ocamp mate 玩得好埋 好warm ====================================================== 歡迎你向我哋訴說心底話/發表偉論/學術研究/純粹9up,我哋嘅admin會親自回覆你 [圖文均可] ==> http://ift.tt/1sIOKWB

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment