Sunday, August 31, 2014

Non-love story #5965 [請教IT 朋友] 最近暑假多人買機,身邊唔少人問我咩notebook/OS好?順便一次過問埋他遇到既電腦問題,好多時身邊有人(大約10個)問我"意見"之餘,順便向我投訴,但有d唔知點解有d偉論/問題,我一聽就覺得炆 1. Win 8呢,(其實而家既新機應該係8.1) 個Metro UI真係好難用囖,又無左start button, 我都係寧願揀Mac 喇(其實他從來無用過win8/8.1,更加好笑既 係連Mac OSX 都未/(試)用過) (更重要既係,根本你就懶得學,用乜都簁氣...) 2. 因為Mac 機快d嫁嘛,所以我要問人借來reg科 (←呢個我唔想評論喇 =_= ) 3. (比意見後回應):XX 牌子既特別容易壞/慢,唔好買 (X你,你用過幾多部電腦啊,之前用開個部有咩唔妥就賴曬落牌子到,我做過notebook維修既又唔信我,甘你究竟係想問我意見定教我先) 4. 下,乜mac機都會中毒嫁咩? (。。。又係唔想評論) 5. 加Ram部電腦係咪就會快d嫁喇(通常甘問得,他部電腦通常就唔係加Ram就解決到) 6. 點解我部機上網甘慢既,係咪要換機喇?(註: IE 8 +無限廣告toolbar/ 大陸plugin/ pps+360+大量大陸軟件) 7. (詳細解釋後), 我都係唔明嫁喇,總之主要文書,得閒打下機,無甘唔容易壞,平平地就得 (跟住他就會揀返一開始問我個部notebook,再問我好唔好(其實已經講左唔好同原因。。。) 8.我都係唔中意你個部蘋果機甘Fancy囖,我覺得實用就夠,唔使甘花巧(喂大佬我都無出聲,你又唔係用過,無啦啦做咩x 踩我部機唔好,何況我唔止用開mac機。。。,而家你問我意見定你問我意見。。。) 9. 下乜MS office甘貴嫁(個時未有365proplus),有沒開心版(有破解要唔要)? 都係唔好喇,怕有毒(幫你裝得就唔會有,K.M.S.點會有毒 。。。,甘libreOffice? 免費安全), 我用唔慣囖,又無ms office既xxx function (他問得既其實都有,唔同他會用VBA咩,X!又係唔肯學 →_→ ) …....….....仲有好多好多,遲d想起再寫下集 10. 我唔知咩係windows 更新窩(但他又識整停?!)(當時我同他講某bug 可以透過更新解決) 其實最討厭既呢係d 安於現狀,唔肯試,唔肯努力學習適應,偏偏唔用腦思考,又要發表他既偉論,都唔緊要,大佬你唔好話係來問我意見吖。你用返你個套,我無所謂嫁。。。之後買部新機有咩唔慣/ 小問題(姐係可以解決既軟件問題)又話,下甘既,做乜你之前唔講?/ 甘麻煩嫁! (大佬,而家我做錯野?!) 好多時好多電腦問題可以google就解決到,notebook既review(唔係科技雜誌個d廣告), specs上網都好詳盡,偏偏唔做定功課,又要問我(係,我係可以google 15秒就答到你條19問題。。。,但係好討厭你甘懶囖) 最後利申: 由於工作+ 學習+興趣關係,我每星期都有用Ubuntu, Windows 7/8.1, Mac OSX/ Puppy Linux (A Linux System which runs on Ram),而Win8/ Win7/ OSX更加係每日都用。 From 紅磚大學 (PolyU) #notebook ====================================================== 歡迎你向我哋訴說心底話/發表偉論/學術研究/純粹9up,我哋嘅admin會親自回覆你 [圖文均可] ==> http://ift.tt/1sIOKWB

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment