Sunday, August 31, 2014

Love story #5961 [要怎麼走下去] 男朋友早排去左泡菜國exchange。 因為佢以前嘅經歷,令我唔係好敢相信佢真係經得起寂寞,唔信佢冇揾韓妹慰寂心靈。所以我一直都對佢不揪不睬單單打打,況且佢話自己學校好忙,我地每日就只係幾個whatsapp兩三張相就冇了,連一個skype call都冇。 當時我每日不停揾野做令自己唔好咁掛住佢,番工温書揾fd行街... 但換來既係忙完之後更空虛,顯得我更寂寞。 咁岩前排番工,有兩個男同事都對我幾好,我就開始同佢地whatsapp, 一齊食飯傾計講笑,因為有人陪我我覺得我個心會好過d... 你地可能會話我收兵,但我冇做過任何越軌行為對唔住我男朋友。 後來我男朋友番左香港,我覺得自己仲未適應佢番左黎,見面既時候仲有d唔自在,好似冇左個種想撲埋去佢度嘅感覺... 但我清楚我唔係唔愛佢,佢都感覺到我有d唔同,問我:你唔想我番黎嗎?唔想見我嗎?我feel到你對我有d野架... 我冇得反駁,的確我習慣左冇佢嘅日子。就係咁,冇幾耐佢有一晚同我講:我地比對方冷靜下.... 當下我呆左,即刻諗番自己有咩做得唔夠好到底發生咩事。我知我唔信佢係我過份,但原來要死都臨頭先知自己唔想冇左佢。我問佢點解要掉低我,佢一句都冇答我。我乜野可以做黎補救嘅都試過,拍片影相send比佢去佢屋企附近撞佢(佢住東涌我住馬鞍山), 甚至連佢家姐都幫我手搞掂佢,佢依然無動於衷。個半月了,眼見一日一日咁過,身邊嘅朋友都勸我放棄,唔好對自己咁殘忍。 就係我決定放棄嘅前兩日,戲劇性地佢揾番我。 佢同我講,呢個半月黎佢諗得好清楚,到底呢一切點解會發生,由咁開心變到雙方對大家都冇信任。佢冷靜左咁耐,依然好愛我,好想同我有未來。 我好開心,以為可以好似以前咁,但我發現,原來又係行返條舊路--又係一日得幾個whatsapp... 我已經唔玩心理戰話等邊個約邊個先,我放低哂面子去約佢,換來的係佢回應我三次:sorry, 我哩排好忙。 中秋節係我地一齊兩周年。講到哩度,我已經唔知可以再講乜同做乜好。唔知係我已經好氣餒定係點,好似比個天將我地玩黎玩去,我覺得有種有心無力的感覺...。 ====================================================== 歡迎你向我哋訴說心底話/發表偉論/學術研究/純粹9up,我哋嘅admin會親自回覆你 [圖文均可] ==> http://ift.tt/1sIOKWB

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment