Friday, August 29, 2014

Love story #5928 [要繼續愛下去嗎? (#5917續)] 尋晚之前 其實已經2個星期無見過女朋友... 尋晚坐左係部電腦成晚 一直係到等大家既意見 又一直係到想我應該點做 我覺得愛一個人的確要接受佢既過去 我只係仲未確定自己接唔接受到.... 我有想過同女朋友坦白討論呢件事 但係完全無從入手 始終呢d係女生既黑歷史 無人會想其他人知道 又有想過 就算坦白討論左呢件事之後 又可以點呢? 知道左件事既因由 條刺係咪真係會完全消失? 我唔知道 我亦唔知道同佢討論完佢會有咩反應 始終拍左兩年拖 話長唔長 話短唔短 女朋友身邊其實都有好多男性朋友 不缺乏男性追求者 我都好怕會失去佢 我唔知道扮傻係唔係唯一既做法 我好怕有人日我會受唔住 爆發出黎... 我亦唔知墮完胎之後有咩後遺症我係唔知道 我唔想到時我地結婚生仔之後 個仔會因為有咩墮胎後遺症而有問題... 寫到呢到 其實我都未確定自己介唔介意佢有墮過胎 但係在男人既角度上 我只係好想佢會親自對我坦白 我會大方接受佢既過去 繼續好好愛下去... 但係要我親口講出黎 我真係做唔出.... 因為其實同女朋友都有計劃過結婚既事... 我既傾向係想生一個... 但係女朋友好抗拒... 到宜家我終於明白點解 點解佢有時同我發生完關系之後 會問我如果有左 你會點選擇 又不停同我講落仔 會對身體好傷好傷... 係因為佢有一個咁唔開心既回憶 我好唔想失去呢段關系 但係我真係好迷惘 我自己可唔可以仲好似以前咁愛佢 各位dryers 既 男仔女仔 希望你地可以代入我既角色 話我知道如果你係我 OR 我女朋友 你地會點樣做... P.S 我宜家唔知自己算唔算係A1 但係其實呢位女朋友係我初戀 我覺得宜家應該算係complicated? P.S 2:女朋友呢幾日都番工會好忙 不過我已經決定會約佢出黎見一見面 不過我真係仲未選擇到 應該親口問佢 定係繼續扮傻 希望呢幾日會有多d意見令我可以選擇到應該點做... 續..... ====================================================== 歡迎你向我哋訴說心底話/發表偉論/學術研究/純粹9up,我哋嘅admin會親自回覆你 [圖文均可] ==> http://ift.tt/1sIOKWB

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment