Friday, May 23, 2014

Non-love story #4251 "[美麗 由此起] 二 哈哈,見到甘多人讚好同有人糾正我既想法,真係好開心呀 :D 因為我就係想集思廣益,拋磚引玉。等我呢舊磚仔,可以引多D勁人出來互相交流下,一齊學下野,學海無涯MA 好啦,我決定分享一下塑形呢一個方面先。 1. 應該塑形非盲目減肥 好多女仔都好重視自己既體重,日日望住個磅,輕又幾磅就興奮莫明,相反呢? 就因為重左幾磅就鬱悶到不得了,食吾落野,又或者個心總係UP住UP住。其實好身材的關鍵吾係減肥,而係塑形。 塑形就係根據自己既身高、體重、年齡同三圍等資料,搵出每個部位應有既呎吋,再睇下你而家既狀況,針對性進行改善,所以有時未必係肥左,可能係瘦得濟。如果你係google/ yahoo 打「塑形」,就會出現一系列咩咩療程,又打針又溶脂,但我地甘細個(先廿幾歲),可以話係我地呢一生人最美好最有活力既時間,未駛靠呢d住,甘靠咩??? 靠自己囉。 首先,我會計下自己既BMI。BMI = 體重(公斤) ÷ 身高(米) ÷ 身高(米), 分類 BMI 患上嚴重疾病風險 過輕 \u003C 18.5 低 (體重過輕對健康 有其他影響) 正常 18.5 - 22.9 普通 過重 - 邊緣 23 - 24.9 增加 過重 - 肥胖(中度) 25 - 29.9 中度 過重 - 肥胖(嚴重) > 30 高度 計完之後,就會知道其實你吾係你想象中甘肥。跟住就會搵方法令自己既身體變得緊緻,淨係得個「瘦」字真係吾靚,反而全身無咩贅肉,成個人就會顯精神奕奕的靚,而吾係皮包骨。 即使體重因為肌肉增加,但你的身材睇上去都係會均勻地細左。 *** 注意BMI係吾能夠分辨人體體重中肌肉與脂肪比例。想測脂肪,可以用脂肪夾夾,應該好多大學PE Department 有得借 2. 豐胸 跟住落來,就係講豐胸啦。個胸大d相信係大部份女仔既夢想,包括我,如果吾係我都吾會搵甘多方法,哈哈。好多人認為過左青春期,要想再豐胸係無可能,其實只要配合食物補脾同穴位按摩,擁有迷人豐滿既胸部吾再係幻想。 胸部應該係用豐滿度同堅挺度來分,簡單d 豐滿即係大吾大,堅挺即係會吾會出現 ‘’墮’’ 既情況。我覺得最有效既方法,就係多按摩乳腺。乳腺就係沿著腋下向乳頭伸展我,只要女孩子多多按摩呢個位,能刺激乳腺之外,仲可以緩解肝氣鬱結的症狀。至於要堅挺,就打圈按摩啦,但要注意一但個胸夠挺,就吾好打圈啦,因為甘會消耗脂肪……..lol 你懷疑得吾得? 吾試就一定吾得,試就有可能。 3. 腰部 好開心見到有朋友分享左,用針灸同gym變大隻既文,跟住佢問左點樣可以綀腹肌,的確有好多動作係youtube可以搵到,但我就特別鐘意其中一個,分享下,男仔、女仔都可以做。 A.. 前臂撐地,前臂與上臂呈90度,以腳尖點地,身體呈一直線,臀部微抬,腹部收緊,停1分鐘。 休息一分鐘 B. 全部一樣,只係將左手收起,練左側,hold1分鐘 休息一分鐘 C. 全部一樣,只係將右手收起,練右側,hold1分鐘 ABC 為一組,可以既話做三組。 你會發現HOLD一陣已經成身汗,記住按住自己既能力,慢慢來,欲速則不達,吾好整親。 最後,想講都幾認同果個針灸變大隻既朋友講既野,就算係A都可以好好錫住自己,可以令自己變得更好。我都係A,但吾代表D咩,最多只係話未遇到Mr.right,既然未遇到錫自己既伴侶,自己都吾愛自己甘等邊個來鍚? " From 大埔女校 (HKIEd) ================================= Dry Club Official Member recruitment + Our first privilege for you! **Our membership is free of charge!** Party + Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubparty Free Membership only ==> http://bit.ly/dryclubmember

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment