Friday, May 30, 2014

Non-love story #4391 [科大] "想回應番嗰篇係HKUST Secret垃圾抒情文, 但點解會想post多次係到呢,因為我有理由相信個邊ADMIN堅係毒撚同死gay佬一個, 成撚日唔出post,post 親都係悲情、玩菊花同無聊野, 言詞應該有啲激動,希望 admin 可以 post 啦。 我想講既野好簡單,的確好多人好唔滿意科大既環境, 其實我第一年都係咁諗,亦都認同科大人的確缺少一啲人文氣質, 平時言談當中又的確圍繞成績為主, 我都係讀 ENGINE,我理解有時係到讀書真係好大壓力, 我仲要係讀 ENGINE 之中既大大佬,土木工程 Yeah!!! 無錯,如果當初有得揀,係人都想讀港大中大啦,屌你老母~ 我係到唔係想同人講,我好享受讀科大、 亦都唔係想屌鳩人,你讀唔撚掂就走啦,厭三厭四,正仆街!!! 通通都唔係, 我想講既只係,我係依三年留意到既野︰ 唔知大家仲記唔記得,有篇潮文係講 ""識揀一定搵土木工程做仔"", 我自己就好鐘意依篇野, 一來,你知丫,我讀土木嘛, 本身有型又米八靚仔,一出黎就兩皮幾野,同時食兩三條女仲得, 篇野真係絕對中肯架~ 二來係篇野既背後既思路。 其實,人生有幾多時,係真正做到無悔呢? 第一年好多身邊人,入到黎唔知自己做乜,又唔知自己想點, 一味屌柒科大,又唔撚反省下自己咩料, 我自己嗰時本身都薯薯吓,人云亦云, 係依個紛圍下,本身己經唔撚開心就更鳩唔撚鋸, 點撚解,我公開試成績係唔差架,係唔夠好啫, 但我靚仔喎,無理由要同你地班仆街毒撚過三年, 我要 U-life,我要食囡囡,日日要好似班港女咁 up 相上 fb, 話俾全世界知,我生活得好精彩, 而唔係戴住個頭盔,好地地放假仲要番黎上乜柒 training 屌~ 又要威又要戴頭盔,仲要 up 埋做 profile picture。 我後來明白,係人既欲念太強,總把事情想得太美好, 最後,希望同結果既落差,未搞到自己唔開心。 好多時我地,由中學到大學,簡直係一條大直路, 根本無野好煩,唔好同我講咩公開試,係人生既尺度上,根本不值一提。 係到又想屌鳩班 DSE 雞,未撚成日係到怨三怨四啦, 補習見到嘩! 屌你丫,咁撚淺既,你條粉皮仲要題題要我幫你計先識, 老老柒柒,你地依家咁既質素都做到大學生,真係無天理。 科大肯收容你,仲想點啊,執到啦,仆街!!! 好,講番正題: 結果一切黎得太理所當然,無黎挫折, 米入到黎科大,未如預期,咪好似個個食左屎咁, 陏啲就大文豪上身,憂憂不得志,屌你真係 ON9 無極限, 讀個科大啫,你駛唔駛咁脆弱啊,仆街仔~ 講真,你揀人,人揀你啫, 問心,唔講樣,依樣野天生既, 你實力有幾把炮先,談吐如何, 與其將責任推諉俾科大, 你自己有無諗過自己,有咩改善空間。 好,都費撚事再打。 對唔住,話到明唔係想屌鳩人, 但打打下真係忍唔住, 無計,咁多間 U 真係得科大人咁唔爭氣, 成鳩日屌撚柒科大, 真係柒到出汁。 當然,有野真係真, 好多科大人本身係自己間中學,其實都係二線兵 入到黎適應唔切都無可厚非, 本身係中學都唔係成日出聲咁, 不過,我唔會覺得有咩問題, 人地可能係唔撚鐘意同你 SOCIAL 唔得既, 係都要哂時間應酬你既; 有啲就覺得自己公開試失手、又覺得成績應該可以再好, 唔知係咪咁就,成日滿懷心事,無心情識人咁, 咁咪仆街囉~ 惡性偱環,個個咪越黎越毒。 有心情先再打丫,等睇 comment 再回應,係咁。" From 清水灣大學 (HKUST) #幸福小品, #分手, #講起我就扯火 ================================= Party + Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubparty Free Membership only ==> http://bit.ly/dryclubmember

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment