Friday, May 23, 2014

Love story #4252 "02,女 長篇慎入 初中個陣同男仔R玩得好埋 個個都傳我同佢一齊 其實我都鐘意佢 有問過佢 佢都鐘意我 因為個陣仲細 所以冇一齊到 去到F.3唔同班 所以小左聯絡 不過我哋參加同一個學會 都會一齊玩 之後知道佢鐘意左學會裡面一個女仔W 我個陣仲鐘意佢 F.4佢就同左W一齊幾個月 係佢初戀黎 不過W唔係真係好鐘意佢 所以最後都分左手 我知佢一直都放唔低W 佢同W拍拖個陣 我都同班裡面一個男仔K一齊左 可能我當左K係水泡…K因為成績差 留左班 去到F.5 因為分班嘅關係 我同R有一科同班 老師仲編左佢坐我前面 到學期尾都冇調過位 我地日日上堂都傾計 成日傾到俾老師鬧 我又開始鐘意返佢…後尾知道佢都鐘意我 但我個陣仲同K一齊 所以我地都冇做咩越軌嘅行為 我好內疚 覺得好對唔住K 我試過同K分手 次次佢都會喊 我心軟所以冇分到 一直去到F.6畢業 R同我表白 我同R一齊左 我一腳踏兩船…同R一齊真係好開心 不過我同佢都知咁係唔啱 所以個幾月就分左手 佢話會等我 期間我同K一直處於分唔到手嘅狀態 因為我心軟…之後同R冇咩聯絡 我唔知佢係咪仲等緊我 半年之後我生日 R終於搵返我 我都同左K分手 之後同R一齊到依家已經年幾 一直都好sweet 我又發現R好似仲未放長篇慎入 初中個陣同男仔R玩得好埋 個個都傳我同佢一齊 其實我都鐘意佢 有問過佢 佢都鐘意我 因為個陣仲細 所以冇一齊到 去到F.3唔同班 所以小左聯絡 不過我哋參加同一個學會 都會一齊玩 之後知道佢鐘意左學會裡面一個女仔W 我個陣仲鐘意佢 F.4佢就同左W一齊幾個月 係佢初戀黎 不過W唔係真係好鐘意佢 所以最後都分左手 我知佢一直都放唔低W 佢同W拍拖個陣 我都同班裡面一個男仔K一齊左 可能我當左K係水泡…K因為成績差 留左班 去到F.5 因為分班嘅關係 我同R有一科同班 老師仲編左佢坐我前面 到學期尾都冇調過位 我地日日上堂都傾計 成日傾到俾老師鬧 我又開始鐘意返佢…後尾知道佢都鐘意我 但我個陣仲同K一齊 所以我地都冇做咩越軌嘅行為 我好內疚 覺得好對唔住K 我試過同K分手 次次佢都會喊 我心軟所以冇分到 一直去到F.6畢業 R同我表白 我同R一齊左 我一腳踏兩船…同R一齊真係好開心 不過我同佢都知咁係唔啱 所以個幾月就分左手 佢話會等我 期間我同K一直處於分唔到手嘅狀態 因為我心軟…之後同R冇咩聯絡 我唔知佢係咪仲等緊我 半年之後我生日 R終於搵返我 我都同左K分手 之後同R一齊到依家已經年幾 一直都好sweet 我又發現R好似仲未放低ex 有一次我同R出街撞到佢ex 好尷尬…我後尾睇到佢地wtsapp 原來ex問佢我係咪佢女朋友 佢竟然答唔係…睇到個刻真係好心痛 雖然已經係半年前嘅事 但我一直都好介意 又唔敢問佢點解咁講 佢又一直對我好好 好到對我仲好過對佢自己 我應該點做:( sorry for 1999" From 大老山大學 (HSMC) #幸福小品, #第三者, #分手, #求意見 ================================= Dry Club Official Member recruitment + Our first privilege for you! **Our membership is free of charge!** Party + Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubparty Free Membership only ==> http://bit.ly/dryclubmember

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment