Friday, September 12, 2014

Love story #6073 [我不懂什麼叫做愛] 唉 個故事有啲長因為我地真係識左好耐喇 因為中間有多多角色 咁我就叫佢做F啦 我地細細個已經識嫁啦 但我地係成日打交 互相串果D黎既 咁中學成日一堆咁玩啦 成日一齊玩埋D白痴野 果時我真係當佢係好純粹FRD ONLY 因為佢都同好多女仔FRD 加上可能我性格又爽朗D 成日同男仔玩得埋 所以我諗佢都無當我係一回事 然後我地慢慢大個啦 開始面對拍拖啊之類果D感情問題 咁有個女仔Y中意左佢啦 個女仔Y同我好FRD 成日問我意見 咁我咁多事 梗係成日想串合佢地咁啦 所以有時都會去套下個男仔既口風 姐係問下佢對個女仔Y點呀呢D野啦~ 可能問多左 我地都開始傾D DEEP左既野 咁另一邊箱 果時我又同另一個男仔T玩到好埋 男仔T係一個幾靚仔但好成日懶型好少同人講野果D人 但唔知做咩就好多女仔中意D呢男人 (我R爆頭都諗唔明) 更加諗唔明既係點解我同佢會熟 佢果時日日搵我 搵到我之後我覺得怇煩.. 我諗係女仔都會追求安全感 中意D對自己好特別既人嫁啦 再加上果時細個唔知咩係愛 所以我就以為自己中意呢個男仔T 我同男仔T拉扯左好耐因為我同佢一直係友情以上愛情以下咁 其實我都唔想係咁 因為我係果D愛恨分明既人黎 好唔中意咁曖昧既關係 所以就開始唔理佢啦 突登唔聽佢電話 聽左又會CUT佢線 好啦報應終於黎啦 T有一日突然之間唔搵我 (佢去左外國好似係) 當你習慣左有條友係你身邊幾年來不斷搵你比你知地球上有人係在乎你 但突然之間佢唔聲唔聲咁消失左唔再煩你 果種感覺我話唔失落就一定係呃你嫁啦 但基於面子問題 我都無主動搵番T 其實應該話搵黎都無用 因為當一段感情你一D一D咁去摧毀佢時 對方對你既信心都會慢慢咁流失 我諗即使以後你幾努力都唔會追得番失去左GE野.. (好SAD 而家大個左先明白呢回事) (唉 可能有D遺憾既出現就係為左令自己成長啦) 之後果幾年都好頹 個人成日都好悲觀 夜晚成日訓唔著 開始覺得人同人之間關係好可怕 唔敢再信人 但又會好唔習慣自己一個 所以都會成日搵人傾計 成日打電話煩人 由其是係深夜時 咁男仔F係超好人果種人黎GE (講左咁耐主角終於又出場了) 佢就成日係到陪我傾通宵電話 加上佢係好細心既男仔 好多時都好明我諗咩 又幫到我諗通左好多野咁 所以我不知不覺間已經好信任F 但我都唔敢話自己係中意佢 因為愛呢個字其實份量好重.. 其實我同F佢關係幾奇怪下 姐我唔搵佢佢又唔會搵我咁 我覺得佢好明我諗咩 但我又唔會明佢諗咩咁 我有煩惱時佢一定會幫到我 比我SUPPORT 但佢有煩惱時佢都唔會比我知咁 所以我都好驚自己會中意佢 因為我明知中意左佢GE話會真係好痛苦 直到我第一次失戀 我果時完全崩潰曬.. (遲下再打我要趕住上堂啦) (sorry for 199999同埋好多廢話啊.........................) From 薄扶林大學 (HKU) ==================================================== >> http://bit.ly/sharesomething \u003C\u003C 歡迎你向我哋訴說心底話/發表偉論/純粹9up/爆料/尋人求偶,圖文均可

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment