Wednesday, July 30, 2014

Love story #5082 [個男仔係咩意思?] "A1 係琴晚,我上車見到個男仔玩住ipad撘巴士,我係眼角睇到個奇怪男仔係坐係我左邊再後面個張櫈(入面個個位)。咁出於好奇心,我就望左過去,點知!!比我發現原來佢條褲太鬆露左半條粉紅色花花邊底褲出尼,上面仲有隻綠色既hello kitty(正常kitty應該係白色)當我正想笑個時,個男仔突然舉起左個頭望左過黎,同佢有左眼神接觸。費事笑出聲尷尬我就dup低反個頭玩手機 之後終於忍到落車,點知落車同佢同一個站,落車之後本身我行後面,見到佢條底褲係我眼前,我真係忍唔住笑,唯有拎個電話出尼扮傾住電話,一尼扮傾偈邊偷笑,二尼就間唔中講下關於hello kitty呢D字眼,希望佢發覺掩番住隻綠色既hello kitty,但佢一直無發現。行行下,我過左佢,但就係我過左佢之後,我另轉頭望過去,諗住做口型話佢知,但佢好似以為我想偷望佢咁所以無望我。之後我另轉頭多幾次,有一,兩次佢有望我對眼,結果係同佢有眼神接觸,可能係我太迷人啦,佢只係望我對眼無望我個口型。 之後為左令佢知道咩事,唯有做得奇怪D啦,我用右手高條背心連身裙,我見到佢當場嚇左一嚇,其實我入面着左條短褲,我用手拉左條褲幾下,希望佢明白我係叫佢掩番好隻綠色hello kitty底褲,之後繼續行。我希望佢明我咁做係有咩意思啦...我諗佢唔會以為我係想廖佢掛... 之後我再另轉頭望過去,比我再發現原來佢未拉褲鍊....我仲見到有條毛露左出尼....等等....毛又好似粗左少少,而且條毛係肉色既,不過我唔知係咩尼,有次係彎位我另轉頭望突然諗到個方法,我係彎位直行左出馬路再入反行人路,希望話佢知佢有野露左出尼,之後再另轉頭向佢示意 跟住到屋企樓下,原來佢同我同大厦,仲要同,我入就收線,你知啦入到去收唔到訊號,扮傾電話都唔可以扮得咁假。入左之後我望住佢想話佢知,我睇得好清楚佢係到扮正常咁向前望而佢條毛好似粗左少少,但都係好似針咁粗,應該係幼少少,我唔知店解毛可以變粗變幼咁得意,可能係我無讀bio無學過啦,之後我向佢個邊移左一移,因為我見到我右邊扶手有隻曱甴,但佢好似死左,如果唔係我真係會叫出聲。而我入個時發現佢胸前兩點既位置好似有D白色既野,好似佢漏左奶咁,我諗緊佢係咪變態佬尼,專登做呢D野尼引我注意,但我堅持一定要話佢知佢隻green kitty,條毛同人奶露左出尼,我只好拉下我條裙胸對上個度(緊係領尼架啦!!)(個領都幾低下?!你傻架?唔通夏天大熱天時着高領?),作為變態佬佢繼續向前望但佢條毛郁得好利害,我開始驚,覺得奇怪,我唔敢再望佢,我驚佢會對我出手,我feel到佢眼角不停咁望我,我即刻好驚,我好自然咁拉左自己條領好幾次。另外為左唔好露咁多令佢獸性大發,我搞左幾下條褲,希望唔好露咁多肉出尼。 之後我就係佢樓下個層出左,因為佢全程向前望,佢應該唔係好清楚我其實偷偷地禁緊999 個男仔露底,毛同漏奶,呢d野到底係咩意思?我同佢有好幾次眼神接觸,好似feel到佢精神有d野,我係咪應該報警?" From 清水灣大學 (HKUST) #奇人奇聞 ================================= Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubmember 請按"Like" -> 按"Get notifications" 緊貼 HKU Dry Club Updates 對抗Facebook進一步限制page reach

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment