Tuesday, July 22, 2014

Love story #5026 [講講擇偶--內外兼修,眼角高?] "(Status我覺得未必要理,你既過去唔代表你既愛情觀,愛情觀先係決定你未來既野。我係男,雖然係男定女都冇所謂啦是咪) 講下學科刻板印象潮文,識揀一定係揀社科女仔,印象中社科女仔個內外兼修技能高啲。 應該好多人擇偶都睇性格吧?我就覺得樣順眼就得,身材有線條就得。所以都係講性格啦,有啲人中意有某啲性格既人,內向定外向,清純定成熟丫咁,我唔知我眼角係咪高,我都唔知我有冇相對既條件,我想要一個咩性格都有啲,內外雙修既女仔。 我呀媽就話要依種女仔一係就好雙面好假(我認我都好雙面,唔知係咪同我星座有關),又或者要有好多閱歷,老江湖(講笑)咁啦。但我就覺得有聰明有智慧既女仔,好年輕都可以咁啦。依啲野講修養,話唔定同家教呀學歷呀有關tim,my fd said. 外向者,思想可以開通,行為不見得開放;內向者,行事縱然畏縮,卻不一定都中規中矩。 清純者,思想可以單純,頭腦不見得幼稚;年長者,臉上可以長滿皺紋,頭腦不一定要充滿智慧。 理性者,思慮可以周到,為人不見得愛算計;感性者,行為難免衝動,做人不見得一定老實可靠。 害羞者,行事可以低調,心態不見得要自卑;臉皮厚者,行事可以大膽,不見得要有自信。 勇敢者,行事可以果斷,不見得要固執;怯懦者,行事也許畏縮,頭腦不見得懂得變通。 美麗者,可以吸引目光,不見得會有不好的過去;面貌欠佳者,可以避開許多騷擾,卻不見得能守身如玉。 能幹者,處事可以精明,不見得要專斷霸道;不能幹者,判斷也許常常出錯,卻不能保證一定會溫柔體貼。 上面係一篇回應「甘蔗沒有兩頭甜」既文。我就真係幾同意,唔知你地點睇。 P.S.1.覺得語氣研究左啲真係唔好意思,毒得濟sor P.S.2.我自認我有完美主義或理想主義既傾向既,不過講真有個夾眼緣既女仔殺到埋身點會撻唔著丫講依啲。" From 英國大學 (UK) #愛情疑問, #擇偶條件 ================================= Free Membership ==> http://bit.ly/dryclubmember 請按"Like" -> 按"Get notifications" 緊貼 HKU Dry Club Updates 對抗Facebook進一步限制page reach

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment