Friday, April 25, 2014

(2) - 馬交文 分部門好幾個月,大家都有一齊做野,不過始終吾叫熟。除左公事,我同其他人,包括Celia,都好少講野。不過,有意無意,每次開完會或者做完野食飯,Celia都會坐系我隔離。 明明大家都無刻意,明明我地無乜交流。莫非Celia知道我耐唔耐都會上面書睇下佢啲相? 去到三月尾,我個部門有大function搞。幾個project加埋一齊黎。然後,我失戀。 好啦,禁多野做,得閒死吾得閒頹。連飲杯野既時間都無,更加無時間揾過第二個。 記得去到on-day,我早左去佈置。到左無幾耐,見到Celia都到左。 「Hello禁早既?」我問。 「無見無野做嘛。」 「點呀你?上次聽你講起好似好多野做?」 慢慢,我地出左去library extention外面既走廊傾計。講下講下,我同佢講我失戀。 「啊,」Celia搭隻手落我膊頭度,「妳無野呀嗎?我都好難過。」 係我印象中,我同Celia真係唔算熟。呢一刻,我覺得有啲突然。 「之前係facebook仲見你同你女朋友幾好禁...」「如果你想搵人傾下計既,你搵我 呀。」 開始多人到,開始要做野。 我覺得Celia好人得有點兒出乎預期。 function完咗,我翻到屋企,忽然想扮下世界仔。係我地division個wtsapp群組度,我 打咗: Nice working with you all! Hope we can work again soon(: 幾分鐘之後,Celia回覆: So happy to hear that-let's catch up soon :D 我開咗面書,打開同Celia既對話欄。 馬交文: so let's catch up here Celia: oh haha sure (: Celia: got a lot to do tonight! So tired and wanna sleep :'( 就係禁我地開始講野。連續幾日不停講野。 馬交文: so you are working late tonight? Celia: yes ah... Paper tonight! 馬交文:didn't know you work late Celia: but I woke at 4 today! :D Celia: no motivation at all... Can't work 馬交文: thought you are focused! Celia: still hea ha hea ha Celia: hey how about you remind me 20 mins later to work? I need some one pushing me or I won't work! 馬交文: sure (: 好似好無聊,但係無間斷既fb chat/wtsapp令我同Celia好似近咗好多。 我無思考Celia覺得點,又或者,我根本無想點。有幾何會有個順眼既女仔做你同我 既寄託? 我都係想有個人係度陪住我。可能就係呢個時刻開始,我開始flirt佢。 ------------------------------------------------- 想加入佢哋成為Storyteller喺 HKU Dry Club 講故事?即刻應徵Storyteller! Link: http://bit.ly/dryclubstory 標題請選『應徵Storyteller』



via HKU Dry Club http://ift.tt/1k1Fasa

No comments:

Post a Comment