Sunday, April 27, 2014

Non-love story #3564 [好文重溫][又到sem尾之MBBS Year 2 Summative好_難 ] "點解好地地一個Year 2 SUMMATIVE Exam,會唔識仲多過識?慘叫、哀號仲多過份卷既字? 點解好地地一個Year 2 SUMMATIVE Exam ,考既竟然係Renal Osteodystrophy, 洗腎洗到有Amyloidosis, 仲要問埋果舊 beta2-microglobulin Protein, 而係完全無教過既呢? 我寧願份Minicase唔做,寧願吉左佢,都唔想比你打個交叉,要打交叉,我玩過三­關唔好? 點解好地地一個考試,會咁唔人道?二百八十幾隻Drugs、百幾舊Muscle、仲要­記埋Origin 同 Attachment......通通有齊,我真係嚇到頭到縮,我入黎係考試,唔係睇­你點做低人呀﹗ 點解好地地一個考試,仲要加埋啲唔知咩Umami 味道既 T1R1 + T1R3 Receptor......等等既野? 你叫人點讀呀?駛唔駛重口味到咁? ok,咁都算數啦,Drugs、Umami 呢d都唔係最重要。一個考試最重要ge元素係咩呢?無錯,就係要難得合理。SAQ, Minicase......仲有可以用黎拉分既 MC,稍為醒目少少,真係聽到都High High地,因為可能會合格嘛 ─ 但係事實又係點呢? Hi Auntie﹗竟然出 DIC,仲要係SAQ 出﹗我地平日做 Minicase 都係唔知做咩架啦,係Minicase 出有咩問題?仲原汁原味添啦﹗ 仲有,MCQ使唔使咁難,大佬呀,用不著SM我地下話?你估個個都咁神咁勁?最後我比­你SM死左呀﹗死左呀﹗如果你身邊條友出黎之後,都仲同你講合到格,我勸你即刻執野走­­,佢好危險。 重點場面係果條Renal Osteodystrophy 既 Biochem,我XXXXXXX,你前面果頁同後面果頁啲問題有咩分別,你叫我做?­我就真係做到想扯呀﹗ Fine,Biochem可以唔識,Physi我可以估下,臨時都當佢地無到,我地入­場ge目的係咩?你都傻的既,你睇奧運跨欄ge目的係咩呀?梗係睇劉翔啦,點解呀?因­­為支持自己友呀嘛﹗無錯﹗我入場ge目的就係做Commu med, Cost-effectiveness 最高既 Commu Med! 事前我已經讀好哂,知道Commu Med 唔會真係好直接考,已經有心理準備。但係,點解要考Year 1 既Commu med!? 仲要係考Investigate Disease Outbreak 既steps! 點解唔考Year 2 既野!? 點解你唔考 Memory? 點解你唔考 5 steps in changing health beheavior? 你想點 樣呀﹗ 好,算啦,諗住第一日考左鄺Sir既野,之後再出既機會會細D,只不過,佢D野竟然出­左4次,係呀,係4次呀,4次呀! 由SAQ 出到 Minicase, 再出埋MCQ, 連Dead OSCA 都有佢份! 出左4次之後點?未死左囉?死左?係呀,係死左,仲要係好慘裂咁死4次呀。 由上年九月開始,我已經將Summative 變左我人生目標,好多人都話唔使咁緊張,你得架 wor,但我每日都好似追女仔咁追 Lecture。知道上年有100個人肥左Minicase,到知道有四分一人要補考­,再知道今年Live OSCA 同 Dead OSCA 分開計,再到知道要考埋Year 1 既野﹗呢一年你知唔知我幾勤力幾博盡?但原來一年既博盡只換來4次既 鄺Sir Haema,你知唔知我心靈受到幾大創傷?以後我睇親鄺Sir既Notes,我都會不­自覺諗起佢無處不在,處處都在既問題,同埋將AML 寫左做 CML 既答案,你知唔知咁樣會有心理陰影架?我Summative 就咁死左啦 中同同女朋友都話我痴左線,但我好冷靜好清醒 ─ 無考過MBBS Year 2 Summative 係唔會明白呢種感受架﹗Summative,我 Hi Auntie ﹗我真係好嬲呀﹗﹗﹗""" From 薄扶林大學 (HKU) #講起我就扯火, #奇聞 ------------------------------------------------- GPA T-shirt ordering ==>> http://bit.ly/GPAshirts 仲等乜?FOLLOW HKU DRY CLUB INSTAGRAM ==>> http://ift.tt/1fAxES7

from HKU Dry Club http://ift.tt/1iXMdDK

via IFTTT

No comments:

Post a Comment